قوانین ومقررات

Author:

کلیه اصول و رویه‏‌های “بانل” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف­کننده است و درنتیجه، کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می­باشد. در صورتی­که درآینده، در قوانین و رویه‏‌های “بانل” تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می­گردد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

“بانل” به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کرده و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

“بانل” به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش­دهی می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت، به­وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیامک، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. “بانل” همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

“بانل” مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی، مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای “بانل” محفوظ است. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای “بانل” محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین نماید.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ­گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین، تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر، از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین، به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند، تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد سفارش خود را دریافت نمایند و بدیهی است که بانل، هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

شرایط تعویض و یا مرجوع کردن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مشتری، جزء اولویت‌های بانل می­باشد. به همین دلیل، برای سهولت در انتخاب شما مشتری گرامی امکان تعویض یا مرجوع کردن محصولات بانل، فقط تا 24 ساعت پس از خرید فراهم شده است. متاسفانه رسیدگی به درخواست هایی که پس از 24 ساعت از زمان دریافت سفارش ارجاع شوند، به هیچ وجه، میسر نخواهد بود.

بعد از دریافت بسته ارسالی، درصورتی­که محصول موردنظر هرگونه مغایرتی با نوع مصرف شما داشته باشد (سایز، …)، تا 24 ساعت پس از تاریخ فاکتور فروش، نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. مرجوعی کالا فقط در صورتی امکان­پذیر است که این مغایرت و یا خطا از جانب تیم بانل صورت گرفته باشد، و هزینه مرجوعی کالا نیز به عهده بانل خواهد بود. مرجوع کردن کالا، باید فقط از طریق پست پیشتاز صورت پذیرد. در غیر اینصورت، بانل تعهدی در قبال پرداخت هزینه ارسال از طریق سایر شرکت­های پستی را ندارد.

حتما قبل از ارسال کالا به منظور تعویض یا مرجوع کردن، حتما با پشتیبانی هماهنگی لازم انجام شود.

توجه داشته باشید که در زمان­های حراج و خرید محصول در تخفیف، امکان مرجوع و تعویض وجود ندارد.

لازم به ذکر است جهت تعویض و یا مرجوع کردن کالا، کامل بودن بسته خریداری شده، جدا نشدن تگ محصول و رسید خرید ضروری است.

نکته مهم: امکان تعویض و مرجوع کردن کالا، برای هر سفارش فقط یکبار خواهد بود و هزینه­های تعویض کالا به­عهده کاربران محترم می­باشد. همچنین، مرجوع یا تعویض کالاهایی که به شما هدیه داده شده اند، صرفا توسط خریدار اصلی (­هدیه­دهنده­) امکان­پذیر بوده و کلیه اقدامات مالی با شماره حساب اولیه خریدار اصلی انجام خواهد شد.

نکته مهم: در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

·        مناسب نبودن سایز

برای اطمینان خاطر شما از مناسب بودن سایز، جدول سایزی آماده شده که می­توانید با توجه به آن، با خیال راحت سایز مناسب خود را سفارش دهید، اما در صورتی­که سایز محصولی که دریافت کرده­اید مناسب نمی­باشد، لطفا مراتب را، در سریع­ترین زمان (حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش) به واحد پشتیبانی  اطلاع دهید، تا هماهنگی­های لازم برای ارسال سایز مطلوب شما صورت گیرد. در صورتی­که سایز مناسب شما موجود نبود، بانل طبق انتخاب شما، اقدام به بازگشت محصول یا ابطال سفارشتان می­نمایند.

برای بررسی سایز توجه داشته باشید که عدم استفاده از کالا، کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته سفارش، جدا نشدن تگ محصول، نداشتن بوی عطر یا بدن و سالم ماندن آن، از شروط اساسی برای تعویض کالاست. کارشناسان بانل، پس از بررسی صحت این موارد، در کوتاه­ترین زمان ممکن نسبت به ارسال محصول مناسب شما، اقدام می­نمایند.

·        وجود ایراد در کالای خریداری شده

مشتریان محترم درصورت وجود هرگونه ایراد در کالای خریداری شده باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت، مراتب را به کارشناسان اطلاع دهید. در این شرایط، در صورت عدم موجودی سفارش مورد نظر، طبق درخواست شما، کالا می­تواند با کالای دیگری جایگزین شود.

·        مغایرت سفارش دریافتی با سفارش ثبت شده

ما همیشه در تلاش هستیم تا اطلاعات و تصاویر موجود در سایت، از نظر اصالت، رنگ، جنس و … دقیقا مشابه محصول اصلی باشد. به همین دلیل، اگر محصولی که دریافت می­کنید با اطلاعات مندرج در سایت یکسان نبود، شما می­توانید از حق استرداد کالا استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که در چنین شرایطی باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از زمان سفارش، با پشتیبانی سایت تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید.

لطفا توجه داشته باشید که جهت عودت، کالا باید در شرایط اولیه باشد.

·        انصراف از خرید کالا

در صورتی­که قبل از دریافت کالا از خرید خود منصرف شدید، لطفا جهت لغو آن با واحد پشتیبانی تماس گرفته، تا همکاران ما نسبت به لغو سفارش شما اقدامات لازم را انجام دهند.

·        آسیب­های ناشی از حمل­و­نقل

لطفا در هنگام دریافت سفارش، ابتدا سلامت فیزیکی کالا را بررسی و درصورت هرگونه آسیب، از دریافت آن خودداری فرمایید و در اسرع وقت مراتب را با بخش پشتیبانی در میان بگذارید.

روند رسیدگی به درخواست مشتری پس از دریافت کالا توسط کارشناسان

کارشناسان پس از دریافت محصول، آن را بررسی می­کنند. در صورتی­که از طرف مشتری ایرادی اعلام شده باشد و یا مشتری صرفا درخواست تعویض محصول را داشته باشد، پس از تایید آن توسط کارشناسان، این امر میسر خواهد بود.

نکته مهم: پروسه تعویض محصول در صورت موجود بودن حدود 2 روز کاری از زمان دریافت محصول به طول می­انجامد. لازم به ذکر است، اگر محصولی موجود نباشد، در صورت شرایط ثبت سفارش کالا (موجودی در کارگاه) سفارش گرفته می­شود و طی 7 روز کاری آماده و برای مشتری ارسال می­گردد .

نکته مهم: اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض، حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و بانل، در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی ندارد و در صورت درخواست مشتری، فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا مطابق فاکتور مشتری را می‌پذیرد. پس از تایید محصول توسط کارشناسان­، واریز هزینه ۲ روز کاری به طول خواهد انجامید.

در تمامی مراحل مرجوع کالا می­توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، فقط از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره 09106909311 در ارتباط باشید.

مالکیت و حق انتشار

کلیه فعالیت­ها، کالاها و خدمات فروشگاه اینترنتی بانل، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می­باشد و فعالیت­های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

مالکیت فکری و حق انتشار کلیه طراحی­ها و نشان­های تجاری ثبت شده و ثبت نشده که در این وبسایت استفاده شده است، متعلق به بانل بوده و هرگونه الگوبرداری، کپی یا انتشارشان به هر شکلی، به­صورت کامل یا جزئی و از طریق هر کانالی ممنوع و غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی به همراه دارد.

چگونگی ارسال سفارشات

ارسال کلیه سفارش­ها توسط پست پیشتاز صورت می­گیرد و برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط پست پیشتاز صادر و به درخواست مشتری به ایشان ارائه می­گردد. در ضمن، ارسال سفارشات داخل شهر تهران، با توجه به درخواست مشتری، از طریق پیک نیز امکان­پذیر خواهد بود. در اینصورت هزینه ارسال به عهده مشتری و درب منزل خواهد بود.

سوالات متداول

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی بانل، پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید، آن را به سبد خرید اضافه و به­ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.

هنگام ثبت سفارش به مشخصات محصول دقت لازم را داشته باشید و حتما قبل از انتخاب سایز، جدول سایزبندی را مطالعه نمایید.
جهت ثبت سفارش می­بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید، و یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. خواهشمند است اطلاعات تماس و آدرس پستی خود را صحیح وارد نمایید.

آیا پس از ثبت سفارش، می‌توانم کالایی را به لیست خرید اضافه کنم؟

فقط تا یک ساعت پس از ثبت سفارش، امکان افزودن کالا از طریق پشتیبان سایت میسر می‌باشد.

آیا می­توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را ثبت کرد؟

خیر، شما برای ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی بانل، حتما باید دارای حساب کاربری باشید. برای این کار بر روی قسمت ثبت‌نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی می­توانم آن را تحویل بگیرم؟

کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز صورت می­پذیرد. شما با کد مرسوله که برایتان ارسال می­گردد، می­توانید از طریق سامانه tracking.post.ir  از روند ارسال سفارشتان مطلع شوید. مدت زمان تحویل سفارش، بین 24 تا 72 ساعت کاری از تاریخ ارسال خواهد بود.

برای تعویض سایز باید چه کاری انجام دهیم؟

برای تعویض سایز و مدل لطفا به شماره 09106909311 در واتساپ یا تلگرام بانل پیام دهید، همکاران ما راهنمایی­های لازم را ارائه می­دهند.

هزینه ارسال چقدر است؟

هزینه ارسال با پست پیشتاز به تمامی نقاط کشور مبلغ 30 هزار تومان می­باشد.

درباره ما

“بانل” فعالیت خود را، به­منظور تولید پوشاک با کیفیت برای دختران نوجوان و بانوان عزیز کشورمان، در بهمن ماه سال 1401 آغاز نمود. کیفیت بالای تولیدات و رضایت مشتریان، الویت کار مجموعه بانل می­باشد.